söndag 8 juni 2008

Vira skickar en hälsning


Viragumman har skrivit en fin hälsning som jag gärna lägger ut på bloggen:


"Tack!

Så var den här helgen över.. o vikken helg sen :)

Stort tack till Tina, Ika, Belze och Cur.. ni är BÄST :)

Tack också SI för att vi fick leka på er sim hela helgen :) och tack alla andra som gjort det här möjligt..

Det har varit en turbulent helg med en massa SL-strul för många, men stort tack ni som vågade bjuda på er själv lite och kom och lekte med oss på cirkusen ändå..

/Virus manager"


Jag kan bara instämma i Viras ord. Jag tycker det har funkat kanonbra och nu är det bara att fundera på nästa grej - ett Hultsfred i SL, kanske? Rockfestival med tält och hela festivalkitet? Kan det vara något?



4 kommentarer:

Lensi Hax sa...

Ja jag måste verkligen tacka Er för det fantastiska arbete ni gjort . det var ett Skitbra nationalfirande o ett kanontivoli!
Tack snälla och jaaaaaaaa!! En Hultsfredsfestival =)

NYA TINAS UNIVERSUM sa...

Bara vi slipper regnet och våta leran kan jag tänka mig en....

Och de där sliskiga vakterna som tafsar på en kan jag även de gärna slippa - tack:-))

Sen får gärna någon annan bli kallad ”du och alla dina alts är de enda bakom det där...jag vill ha namnen nu... snacket!

Tack själva!

/Tina

Jesper Prinz sa...

Hej och tack för ett storartat jobb! Missade tyvärr lördagen men fredagen och söndagen var helt enastående!

En Hultsfredsfestival? Sign me up!

Anonym sa...

Ja, det va kul som sjutton.
Jag vill oxo tacka alla inblandade. Vira - som snokade fram och byggde en himsk massa saker till cirkusen (jag gillade särskilt utedassen), Cur - som byggde det snyggaste cirkustältet jag sett någonsin,
Ika - min speakerkollega samt den snyggaste clownen jag sett. Som om man skulle parat en nonstop-påse med en papegoja, helt underbart. haha.
Och Tina (PetGirl) - du är en klippa!! Det finns nog ingen som har så många kontakter och kompisar över hela jorden, och alla ställer upp med saker och engagemang. Helt sanslöst.

TACK och detta skulle lätt kunna bli en vana. :)

/B