söndag 21 oktober 2007

Mina vänner - Fenoe Lowey


Berätta lite om vad du är för en filur i SL.
Jag är en virrig liten galenskapare som tycker om att bygga å flumma runt.

När blev du medlem och hur hittade du hit?
Jag hittade hit för över ett år sedan när jag läste någon artikel om det.
Sen kom det ett gäng hackare och hackade linden labs databas.
Mitt lösenord byttes ut av LL, jag svarade fel på säkerhets-frågan och WHAMO!.
Kontot låstes.
Först nu i Juni jag skapade en ny karaktär.

Vad var ditt första intryck av SL?
HAHAHAHA vad är detta, men jag gillade att LL lät folk göra vad de ville.

Vad tycker du om att göra i SL?
Bygga roliga saker, flumma runt med folk.......Hitta nya ställen

Vilka brukar du oftast umgås med?
*djupt andetag*
Trojanvirus,Santa,Sirge,Timbertaz,Permartin.........etc etc etc
till de som inte är med, ni får göra större intryck så jag minns er =)

När träffades vi första gången, minns du något från det mötet?
Det första jag tänker på är din dansboll du hadde på rumpan.
Den asgarvade jag åt ett bra tag.

Vilket är ditt favoritställe i SL och varför?
Min platta på Santas tomt, där kan jag bygga ifred från alla idioter som terroriserar sandboxar

Något mer du vill säga?
ummm.......tror inte det? hej alla läsare =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hon ser ju normal ut på fotot,
oj vad en bild kan vara vilseledande ser jag nu :-)

Anonym sa...

haha =) som jag sa innan, det är sååååå tråkigt att vara normal på kort ^^

Anonym sa...

Hej Fenoe :=)
Tillbringade tid tillsammans med dig för första gången i natt och du verkar vara en väldigt trevlig samt småtokig avatar :=)
Hoppas att vi får se mer av dig i ss och att vi kan lära känna varandra..

Anonym sa...

Lite lurig typ det där.. alltid med glimten i ögat.. och jag drar då på smilbanden åt den där lilla filuren som snurrar sin purjo sjungandes Loituma's Levan Polka.
Jag vill oxo minnas att hela skärgården hoppade stylta i flera dar.. Jag gjorde då. :)

Fenoe Lowey sa...

Min hoppstylta va poppis ett tag ^^

ika har smittat mig så jag har skaffat en blogg nu jag med =)
www.galenskaparna.blogspot.com