onsdag 15 augusti 2007

Mina vänner - Sharky Bamaisin


SHARKY - TILL MIN BLOGG - skulle jag vilja ha lite info från dig =)
LITE info?? du frågar ju efter hela min livshistoria ;)

Berätta lite om vad du är för en filur i SL.
Sharky Bamaisin, ja vem är han? Har beskrivt mig själv som "byfånen",
en sprallig filur som gärna diskuterar om det mesta, men min favoritsysselsättning är att RAJ RAJa(i RAJ RAJ ingår även att rumptanza) med mina kära vänner.

Började min bana i SL med att driva folk till vansinne med mina gestures, men jag fick även väldigt många vänner under den tiden.

Sharky växte till slut upp (lite iallafall) och allt eftersom så har mina gestures avtagit men jag har kvar mitt signum som många kan retas lite på, mina "hehe" och "lol" (i know u love them Ika).

När blev du medlem och hur hittade du hit?
Min SL debut gjordes den 1:a april 2007, (Undra ifall det var en tillfällighet att det var just 1:a april?)
Hittade hit p.g.a en artikel i Pravdan (Aftonbladet)

Vad var ditt första intryck av SL?
Oj, bra fråga. Tänkte nog att va fasen ska man ha detta till, massa porr å campandes fånar som inte sa ett ord.

Vad tycker du om att göra i SL?
Jag älskar ju att umgås med allt folk i SS, rumptanza och lyssna på streammusiken är ju faktiskt helt offantligt vanebildande.

Annars så gillar jag att bygga å grejsa med script å sånt, men jag har ju aldrig ro att göra det så man får väl lära sig offantligt långsamt men säkert då.

Vilka brukar du oftast umgås med?
Alltså umgås gör jag ju med massor av roliga avatarer, men järngänget är ju ändå Cory, Ika, Happy, Osha, Belze, Vira och sist men inte minst Beckis. Har även haft roliga och goda stunder med Skruttis, jannne, Lulu, Vona, Flott, Dreya,Myself.

Det har även dykt upp ett gäng nya bekantskaper som Zamira, Cez, "Dom galna gottläningarna", Tindra, Killis....(omg min hjärna börjar ryka nu).Förlåt alla som jag har glömt.


När träffades vi första gången, minns du något från det mötet?
Oj, det har jag dålig koll på, men förmodligen var det nog nån gång när du bad mig att sluta leva om eller nått liknande i gamla hederliga SS. =) (Efter lite hjälp med minnesuppgradering, så minns även Sharky att träffades första gången på den uteblivna golfrundan)

Vilket är ditt favoritställe i SL och varför?
Mitt absoluta favvoställe finns ju inte längre, på dalahundens spettsiga öron.
Annars så hänger jag i SS till 95% av min tid i SL, har ju hyrt en liten stuga bland alla herrgårdar tillsammans med den underbara Rebecka. =) Dom andra 5% vet jag faktiskt inte var jag är, ute på nått raj raj äventyr med kåmmpisa.

Något mer du vill säga?
Vilket väder vi fått!!

Jag vill ha ett snyggt foto på din avatar som jag kan få lägga i bloggen.
Oj, ett snyggt foto? Ska väl leta bland alla snygga foton då =)

16 kommentarer:

Anonym sa...

Jävla snygg kille det där

Anonym sa...

hahahaha sharkster :)

Anonym sa...

RAJ RAJ BLOGGA!

Ja tänka sig att det skulle arta sig så att det blev folk av dig med. Jag hade dig muttad ända tills vi var i BOM BOM ROOM (ännu en klubb som lister byggt) och smyginvigde.. jag fick ett IM från Ika som utspelade sig ungefär så här (fritt från minnet):
Ika: Har du Sharky mutad?
Cory: Ja
Ika: Han pratar med dig och undrar varför du inte svarar! Varför har du det?
Cory: Han härjar ju så inihelvete!
Ika: tag bort det och prata med honom!

Jag gjorde det, och talade om varför jag haft muten på.. resten är historia.

Anonym sa...

Ja jösses. Kommer ihåg första gången jag såg den här filuren, på gamla dansbanan. Han höll på lekte med en ny dansboll, Fraggeldans kalla vi den.

Förresten så är jag DJUPT avundsjuk på det där Drybone skeleton-skrattet. :)

Ika Cioc sa...

Ja, Sharkster.. har med tiden blivit en av mina bästa vänner. Vi började lite trevande.. först skulle vi spela golf och då var vi för snåla när det väl var dag eftersom det kostade pengar.. sen fick han sig en rejäl utskällning av en stingslig Ika som inte såg nöjet i att kapa kroppen i två halvor mitt itu =)Sen har det bara gått uppför =)

Anonym sa...

Haha... du är en härlig RAJ RAJARE som har livat upp stämningen många kvällar... men det har ju faktiskt funnits dom gånger du mest var irriterande dom första gångerna jag såg dig på gamla dansbanan :=)

Anonym sa...

Sharky, du addade mig som friend en kväll när jag på gångstigen mellan dalahunden och dansbanan i gamla SS beklagade mig över att min friendslista inte fungerade och att alla antagligen blockat mig. Då tyckte du att jag skulle ha EN vän i alla fall :-)

Dessutom var detta under min kattperiod, och jag har fortfarande ett antal kattrelaterade gester och ljud i mitt inventory som du så generöst delade med dig av, typ "Kitty Head Shot (Red & Riff edit)" som jag nu till min fasa ser att jag fortfarande har aktiverade!

Anonym sa...

Sharky! Then one and only. Tack för allt RAJ RAJ med mysse o allt. När du inte är inne ska du veta att alla i "gänget" ungrar var du är:)Du lämnar glada o tydliga spår efter dig;)

Anonym sa...

Sharky...där snackar vi RAJRAJare av rang!
Även upphovsman till den berömda myssen och innehavare av en mycket cool dansboll. Den senare är jag jättetacksam för att du ibland hänger upp på min altan...:))
Men Sharky, det där snacket om att jag inte är så gammal i SL...det viktigaste är väl inte när man föddes, det viktigaste är väl hur OFTA man är där...hehe

Anonym sa...

Nämen Sharky, vad bra att du påminde mig om den där kvällen i Sverige! Det var en sån där sanslöst rolig kväll och du var ju en otroligt underhållande bartender!
* minns gamla tider *

Anonym sa...

Sharky Sharky Sharky.... Du har ju alltid funnits där, visar det sig när vi rotar tillbaka i loggar och försöker klura ut när vi egentligen lärde känna varann. Men jag är glad att jag inte minns dig som den där stökiga typen som alla andra pratar om. Det är ju en sida av dig som jag överhuvudtaget inte ser. (Eller....nja, förresten...)
Skulle kunna skriva hur mycket som helst - men sammanfattningsvis; vad vore SL utan dig? Loove you!

skrotis sa...

du är en vänlig själ du oxå,,sharky
sånt märker man,,sen saknar ja benny ibl,,haha!!

hail tebax

Ika Cioc sa...

hörrö, var är du nu då? *letar*

inte träffat dig på några dagar, känns det som.. ?

Anonym sa...

Sharky är en sådan där kille som verkligen växt som kompis.

Han är en festprisse som verkligen vill sprida glädje kring sig, samtidigt som vi kan prata om seriösa och allvarliga saker på ett moget och vuxet sätt.

Vi ser på livet, universum och det mesta på ett rätt likartat sätt, och jag är övertygad om att om vi bott i samma stad hade vi vart bra polare.

Jag hoppas vi kommer vara kompisar länge, annars vet jag att Sharky är en sådan person man skulle undra länge hur det gick om vi tappade kontakten.

Anonym sa...

Jaws. Du har pissig musiksmak och håller på hockeylag som Gud glömde. Men du är en rolig jäkel och är man i närheten av dig vet man att det aldrig blir tråkigt. Keep up the good work....och sicket väder vi fått.....

Anonym sa...

Lever fortfarande i varje fall.
Tack för en rolig tid som jag faktiskt saknar