tisdag 25 september 2007

Mina vänner - Myself Beaumont


Berätta lite om vad du är för en filur i SL.
Jag är en filur som gärna testar nya saker o hänger med på det mesta. Alltid redo att utforska nya ställen o träffa nya vänner. Men sitter lika gärna o tar det lugnt och bara pratar.

När blev du medlem och hur hittade du hit?
25 april 2007. Läste en artikel i Metro o blev nyfiken på vad det var.

Vad var ditt första intryck av SL?
Jobbigt med alla tutorials man skulle gå igenom innan man kom vidare. Funkade skitdåligt, höll aldrig på komma därifrån. Sen hittade jag vägen till SRC och SS och då blev det genast roligare.
Vad tycker du om att göra i SL?
Samma som dom flesta antar jag. Shoppa, dansa, umgås med vänner. Inte nödvändigtvis i den ordningen.

Vilka brukar du oftast umgås med?
Oftast umgås jag med min Jannne, men även en hel del med andra vänner. Bland annat dig o gänget, tyvärr har det blivit mindre av det av nån anledning..hihi

När träffades vi första gången, minns du något från det mötet?
Klar jag minns det. Var i SRC och jag hade precis träffat Jannne som höll på lära mig nya saker..bla supa mig under bordet. Då när jag raglade runt där så kom du fram till oss och undrade vad han höll på med. Om det inte var taskigt att göra så mot nya. :)
Vilket är ditt favoritställe i SL och varför?
Jag har ett särskilt ställe som är förknippat med många fina minnen. Tänker dock inte tala om var. ;) Sen har vi ju SS där man alltid träffar nån av sina vänner. Finns även en del andra sköna ställen att vara på.

Något mer du vill säga?
Tack Janne för att du finns. Älskar dig!!
Ville även säga tack till alla mina goa vänner därute!

6 kommentarer:

Ika Cioc sa...

Hehe Mys! Jag minns det som om det var igår, första gången vi träffades. Jag minns precis var vi stod, till och med. Jag tycker Jannne var dum mot dig som lärde dig sånt strunt! haha. Tyckte om dig redan från början och det har hållt i sig hela tiden.

Anonym sa...

Tycker om dig med Ika! :)

Anonym sa...

Förmodligen så träffades vi vid gamla dansbanan och dalahästen första gången.. kommer inte ihåg exakt. Men jag kommer ihåg att jag tyckte du var en himla trevlig tjej.. och är det fortfarande :)

Unknown sa...

Kommer inte heller ihåg riktigt när vi träffades första gången Vira. Jag tippar också på att det var vid gamla dansabanan. Var annars? ;) Är glad att jag känner dig.

Anonym sa...

och jag nynnar återigen på "dancing with myself" :-)

Anonym sa...

vad konstigt det blev med en radbruten smiley :-(