måndag 10 mars 2008

Mina vänner - Rana Robbiani


När blev du medlem och hur hittade du hit?
24/4 2007 föddes jag o det efter en diskussition om sl på jobbet.
Vad var ditt första intryck av SL?
Oj jaa man undrade ju va det va för folk här den första jag såg i SS va Trojan utklädd till mygga,hmmm

Vad tycker du om att göra i SL?
Vad som helst grejja o bröta på min mark,gå på fester o töla med folk helt enkelt. Åka runt o kolla fräna ställen.

Vilka brukar du oftast umgås med?
Oj ja en himla massa alla från A-Ö.

När träffades vi första gången, minns du något från det mötet?
Hrrrmm ja fast det behåller jag för mig själv. hahahaha

Vilket är ditt favoritställe i SL och varför?
Flanagan fall jättefint där och där hade jag en stuga ihop m Jannne Janus och den tiden var jättekul.

Något mer du vill säga?
Japp att idag 10 mars 2008 har jag dött. En tragisk olycka,trilla ner från tornet på mitt slott och bröt nacken. begravningen är redan klar och marken är såld. Så alla som jag känner här på SL Ha ett bra liv och framförallt HA KUL BRÅKA INTE MED VARANDRA!!

15 kommentarer:

Fenoe Lowey sa...

Neeeej~
Urtrist :(
Jag hadde iaf turen att träffa Rana ett par gånger.
Det var ett hemsökt slott, trillade själv ned ett par gånger men klarade mig.

Vart är hon begraven nånstans?

Anonym sa...

Hon ligger på sin mark hon hade,vid det stora trädet! Du ser gravstenen!!

Anonym sa...

Åh så synd =( Jag har iaf haft turen att träffa den goa ava=)Hoppas hon får vila i frid .......Eller varför inte SPÖKA för oss!!! BUUUUUU!! Puss på gravstenen eftersom jag ej fick säga hejdå .

Anonym sa...

Ibland får man känslan att man vill börja om på fräsch kula igen. Eller bara lämna allt bakom sig. Snart kanske Rana vandrar bland oss som en återuppstånden avatar. Ordet avatar betyder ju nedstigen Gud, så allt är väl möjligt.
Lycka till i RL-livet, sköt om dig och drick mjölk!

NYA TINAS UNIVERSUM sa...

Jag har aldrig träffat dig Rana - men jag vet att SL kan vara väldigt frustrerande och bökigt rent känslomässigt - Hoppas du får det bättre dit du nu tar dig var det nu är!

/Tina - Med sin nu kidnappade blogg

(http://tinasuniversum.blogspot.com/)

Anonym sa...

.. Nääääää!!! Min Rana!!! :(( Ha de bra i RL..

Anonym sa...

Hej alla som läser detta. Det är jag Rana Ville bara säga några saker. Rana Robbiani dog därför att hon va så less på alla tråkigheter som kan uppstå i SL. Min ambition va att jag skulle ha kul på SL.Men på slutet va det inte roligt längre och därför tog jag det beslutet att dö. Jag har feteabstinens o ni som känner mig vet att jag va on nästan jämt. Inte lätt att sluta men det va nödvändigt.Å nej jag kommer inte tbax i en annan ava för det skulle ta ca 4 minuter så skulle det vara tillbaka i gamla gängor igen.Trots allt skulle det ju vara jag, samma människa som satt bakom tangenterna bara det att jag hade ett annat skal så nej jag kommer inte tbax. Tack alla som förgyllt min tid på sl och ta vara på er allihop,jag älskar er!

Ika Cioc sa...

Hej gumman!
Jag tycker det är kul att du i alla fall hör av dig lite till oss den här vägen.. Vi undrar ju förstås hur du har det och hur det går. Kan förstå att du har fetabstinens, detsamma skulle jag ha. Ja, vi alla har ju rätt stort beroende av SL, så är det ju. Lika bra att erkänna.

Jag tycker också det känns tråkigt att du är borta, även om vi inte träffades så ofta så var det kul när vi gjorde det. Några snackenätter har vi ju haft.. hehe..

Hoppas du klarar abstinensen nu. Berätta gärna om hur det går till coh hur länge den sitter i, det kan vara bra för oss andra att få lite expertråd, till den dagen det är vår tur att dra.

KRAMPÅRE! //Ika

Anonym sa...

För mig betydde Rana särskilt mycket, en relation med romantiska förtecken som så småningom övergick till en kamratlig vänskap som varade under hela hennes tid här. Det känns sorgligt att mista en sådan vän...

/aake Roffo

Anonym sa...

åhh min lilla newbee rana :)du har varit en frisk fläkt i sl men det ska bara vara skoj att vara där
vill bara önska dig lycka till
kramar svessa haax

Anonym sa...

Hej alla!Rana här igen. Hoppas ni mår bra där ute i cybervärlden och i rl. Jag saknar er o hoppas ni har det bra.
Stora kramar Rana

Anonym sa...

Jahapp hej alla! Ville bara säga att jag är on igen det gick inte längre detta hahahaha!!!
Varsegod och leta upp mig hehe!!
Abstinensen blev för stor och mitt humör i RL blev outhärdligt!!
Så kolla en extra gång över axeln om ni ser nöe misstänkt!!
Puss på er!!
F.d Rana

Jazzoru Otoole sa...

jag tänkte beklaga din hädanfärd Fd. Rana... men är lite långsam.
när jag nu fått ändalykten ur sl så ser jag till min glädje att du reggat å rezzat nytt. KUUUUUL!!!!
så nu är den stora jakten igång!

tävlingen heter "Hitta Fd. Rana"

meddelande om 1:a pris för den som hittat Fd. Rana meddelas senare.
å ni som har förslag på ett värdigt första pris ombedes tala med tävlingsledningen.

regler: FINNS INGA!!!

startskottet går nu!!!


/tävlingsgeneralen Jazz

Ika Cioc sa...

Hur går det med tävlingen? Vid det här laget måste ni väl ha hittat Ranas nya ava, eller?

Lensi Hax sa...

Jo då ! jag har träffat henne vid ett tillfälle bara .Hon heter Merenwen Agrawal. Har dock inte sagt det till tävlingsgeneralen Jazz.