torsdag 23 augusti 2007

Min klobba - Zamira Beck


Berätta lite om vad du är för en filur i SL.
Zamira Beck ... Pratglad kanske? Älskar att hoppa å bråka med allt å alla.. :)

När blev du medlem och hur hittade du hit?
Zamira Beck blev med 11 Juli 2007.. Hon kollade på Belze´s dator och tänkte att hon ville testa det där "spelet" lite med som vanligt som man trodde så blev hon ganska så beroende direkt..

Vad var ditt första intryck av SL?
Help Island? E detta Second Life? Kan man ta sig härifrån? Vad finns det utanför detta område? Vad kan man göra här? bara gå omkring?

Vad tycker du om att göra i SL?
Zamira Beck gillar att vara med sina " vänner " och lyssna på livé musik

Vilka brukar du oftast umgås med?
Hmm.. Oftast e jag med Dav1d, Josefina, Cez, Navidad, Dick1, Peppo, Tiilii, Belze, Ika, Corinthian, Happy.. Förlåt för er jag glömt med ni e bäst endå :)

När träffades vi första gången, minns du något från det mötet?
Ojj.. Det var väll vid dansbanan i ss2 efter att jag krypit ur skalet från bakom Belze´s rygg och lärt mig hur man trycker på Ika´s rumpa för att dansa.. Tog ett tag att lära sig hur man sätter sig på en stol.. :)

Vilket är ditt favoritställe i SL och varför?
Second Sweden självklar etta här finns alla och ingen.. Här styrs Rumptanz av Ika Cioc som man dansar nästan varje kväll.. "Nöjet med hela SL då.."

Något mer du vill säga?
Fortsätt med Rumptanz.. Alla samlas vid dansbanan ju, Roligt när alla träffas :) Många nya och nåra "gamla"..

10 kommentarer:

Anonym sa...

Min alldeles egna lilla (inte så liten längre kan jag dock meddela) gosegumma.
Snacka om att fastna i SL!
Jag är fast rejält, men jag är blott en simpel amatör i den tävlingen. Här snackar vi beroende av drogliknande proportioner. haha.
Men ditt tangentbord borde vi se över.. Det stavar som en kratta.. Va lika då jag en lördagskväll testade det. :)

Lite avis är jag då du lyckas få lös kramar av i stort sett varenda brutta i hela SL.
Ska gå kurs hos dig sen fåse..
Puss o kram. (utan snus den här gången) :)

Anonym sa...

Zamira second swedens egen lilla vitamininjektion... kan jag få lite av din energi... eller ligger hela hemligheten i vilken sorts klobba du äter, i så fall vilken sort är det :=)

Anonym sa...

Zamiragumman som i somras var först in o sist ut i SL:) Loggade man in kl.05.30 möttes man av ett heeeeeeeeeeeeej!!!!! på IM. Du lilla som aldrig sov tycktes det. Tur att RL finns så vi fick iordning på våra liv:)Tack Zamira för dina tokigheter o den glädje du ger oss!

Anonym sa...

Zamira, lilla syster yster... Vad är en klobba???

Anonym sa...

ZamAira, due är vääl ddän sköönatste faart dåååren i häla Säkond Swedn.
Trur att vi allla kan dit sprråk. annnars hade vi iinte försstårt huur skoj du ä.
Herrå

Ika Cioc sa...

Här har vi en himla go tjeja! Alltid pigg och glad och snabb med att ta fram kramarna :) Det skulle behövas fler som du! Gillar dig massa mycket!

Anonym sa...

Zamira är mer rockenroll än de flesta långhåriga hårdrockare någonsin kan drömma om att bli.

Sprallig, glad, positiv och alltid på jakt efter nästa spännande händelse.

Den som inte instinktivt gillar Zamira stenhårt kan söka hjälp i psykvården med detsamma!

Anonym sa...

ZAMI. DET VAR LÄNGESEN! Måste erkänna att du är en av mina favoriter Zami. Här snackar vi frisk fläkt av tornadodimensioner. Fortsätt så Zamigumman!

Anonym sa...

Kul att läsa om dig Zam! Har sett för lite av dig de sista dagarna.. tycker jag. Men jag kan skriva under på alla positiva ord som sagts om dig här ;o)

Anonym sa...

Zamira är bara för go!!!! YOU ROCK MY SL GIRL ;P <3