torsdag 18 oktober 2007

Mina vänner - Jannne Janus


Berätta lite om vad du är för en filur i SL.
njaa ja ä en filur som far hit å dit

När blev du medlem och hur hittade du hit?
20/2.....såg på ett tv program som handlade om sl

Vad var ditt första intryck av SL?
skit

Vad tycker du om att göra i SL?
fara omkring å se olika platser.gå på konserer.spela min fiol och celo,bygga,å dundra lös mitt fyrverkeri.

Vilka brukar du oftast umgås med?
ojjj,umgås med så många alla namn får inte plats här.

När träffades vi första gången, minns du något från det mötet?
ugalingen vilka frågor du ställer,såg dig sitta ofta på dala hästen och sen en vacker da hoppa du ner och hoppa upp på scen och körde lite disko då hängde ja på sen va det kört,dö.

Vilket är ditt favoritställe i SL och varför?
har så många män just nu är det mitt ny byggda hem i himlen.

Något mer du vill säga?
vill passa på å tacka alla mina goa vänner ni är underbara

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jannne är en kanonkille som alltid sprider glädje kring sig. Han kommer med de härligaste uttryck, och hittar på allehanda upptåg.

Det är egentligen inte så konstigt att han har en egen Kult!

Anonym sa...

Har missat Kulten, och känner inte dig Jannne särskilt väl, men vi morsar iaf när vi stöter på varann:)
Hoppas vi ses mer, du verkar vara en kul prick!

Jazzoru Otoole sa...

yes!!! äntligen fick man veta vem du egentligen är jannne! :)
att du far hit och dit hade jag ingen aaaaaaaaaaaning om.
kanonkille var ordet! den bäste kanonkillen är du.
dessutom slår du mig vad beträffar antalet timmar på sl per dygn.
när jag beger mig ut i rl framåt halvfem på morgonkvisten så är du fortfarande aktiv (far väl hit och dit(?) fortfarande).
en härlig spelkompis är du. och tillsammans med juni jobbar ni båda på att jag ska va med på konserter och jam - tack för det :)

puss jannne! du är helt enkelt bäst!!!

Anonym sa...

Jannne Världens bästa kompis !!!=)))

Du är ett underverk hela du ,liksom dina underverk som du skapar i denna dramatiska värld. När man loggar in på någon konstig tid.......är du inne och jobbar eller testar saker för fullt.
jag är oerhört glad och tacksam om att får den äran att träffa dig och att vara med och "testa" vissa grejer som du har för dig
. T.ex /gk lensi =)))
Respekt!

Tack Jannne för att du finns =)

Anonym sa...

Hej Janne :)
Jag kommer inte ihåg när vi träffades första gången men du har alltid funnits här sedan jag började hänga vid dalahästen och gamla dansbanan.. så platsen vi träffades på fösta gången är ju inte så svår att gissa :=) Efter ett tag försvann du och man såg inte till dig på hur länge som helst, när du sedan dök upp en dag så spelade du otroligt vackert för oss... är glad att du är tillbaka hos oss :=)

Anonym sa...

Jannne är en av dom mer mytomspunna avatarerna i SL. Hörde talas om den där Jannne i alla möjliga sammanhang länge innan jag träffade på han till slut.. och jag fattade då varför oxo, skönare cooling finns nog inte.
Jag har förresten kvar vårt första svartbygge, haha. Fick det i retur. :)