torsdag 23 augusti 2007

Mina vänner - Vona Vella


Berätta lite om vad du är för en filur i SL.
Lite tokig och smågalen som gillar att ha kul..men ibland väldig allvarlig. Så är Vona men även hennes rl avatar :o)

När blev du medlem och hur hittade du hit?
Föddes 5/4 såg en artikel i en tidning minns nu inte vilken.
Blev nyfiken. Och som ni alla vet vart fast..hahaha

Vad var ditt första intryck av SL?
Efter några varv på hjälpön eller vart man nu hamnade först funderade jag på hur tusan kommer jag härifrån? Läste lite info och hittade så sök knappen och på det viset letade jag mig till second sweden. Där råkade jag på flera trevliga avatarer som var väldigt hjälpsamma och där vart jag kvar. Tog lång tid innan jag utforskade andra ställen i sl ensam.

Vad tycker du om att göra i SL?
Umgås med vänner dansa och ha kul är helt klart det jag gör helst.
Brukar fara runt på mysiga vackra ställen oxå där råkar man ofta på nya bekantskaper och det är alltid roligt.
Vilka brukar du oftast umgås med?
Alla goa vänner nämner ingen speciell så glömmer jag heller ingen :-)

När träffades vi första gången, minns du något från det mötet?
Gissar på att det var på gamla dansbanan i ss1 hakade på rumpdansen redan som rätt ny i sl och tyckte det var jätte kul och tycker så fortfarande.
Vilket är ditt favoritställe i SL och varför?
Det är ju såklart second sweden där man har alla sina vänner.
Sedan är jag ju mycket "hemma" också :o)

Något mer du vill säga?
Tack för alla roliga stunder vi har :o)
Tack alla goa personer för att ni finns :o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vona dig ser man lite oftare nu i ss än vad man gjorde för ett tag sedan... välkommen tillbaka gumman :=)

Anonym sa...

Vona, jag minns dig som del i kärngänget på dansbanan i gamla SS (vad nostalgisk man blir!). Första gången vi sågs minns jag tyvärr inte men däremot är har jag ett klart minne av när vi blev "friends": Det var i sandlådan i gamla SS, men vad det var för experiment som pågick där har jag glömt. Undrar om Trojan höll på med nåt möjligen? Ser dig inte så ofta nuförtiden...

Ika Cioc sa...

Vona =) Ja, dig träffade jag nog, som du säger, på eller vid dansbanan. Vi umgicks rätt mycket förr, nu har det inte blivit lika mycket. Jag har inte sett dig på ett tag.. Men när vi ses är det alltid trevligt. Du är en go tjej som jag gärna träffar. =)

Anonym sa...

Vona och jag har väl aldrig lärt känna varandra. Vi har gemensamma kompisar och träffas ibland.

Vi har inte ens varandra på vänlistan. En gång försökte jag lägga till henne, men det blev säkert något tekniskt fel.

Trots allt är hon en frisk fläkt, och jag tror hon ser SL lite mer som nöje och förströelse, och det är väl gott nog?