lördag 24 maj 2008

Jämming Jänn

Idag kikade jag in på SL mitt på dagen och då ropade Jannne Janus, aka Jännn, att det var jam på gång. Han och Toko Loon jammade i Second sweden.



Jag åkte över dit för att lyssna och fick höra mycket vacker musik. De har utvecklats de där två.
De var så bra så jag var faktiskt tvungen att tippa dem två gånger :) Thank you AJJKA, sade Jannne :)



Lyssna på en inspelning



Fler bilder hittar du genom att klicka på länken till höger "Roliga bild-sidan"

*********************************************************************************

På tal om Jannne, så finns

HÄR

ett språktest som visar om man förstår Jannne eller ej

Jag gör det definitivt inte, trots att jag bor här i Öschötalandet. Jag fick bara 7 av 15 möjliga.

5 kommentarer:

Vira sa...

Så himla vacker musik.. ni är bara så bra Janne och Toko :)

Testet fick jag 10 av 15 på.. ganska imponerad av mig själv faktisk ;)

Kekke sa...

9/15 fick jag, om det är bra eller dåligt vet jag inte.

Lensi Hax sa...

Fantastiskt vad ni kan Toko o Jannne! Förstår att det krävs oerhört mycket övning som ger denna färdighet.


Jag fick 10/15 men skulle nog inte få det om jag försökte igen ;) ren tur ibland ju.

Anonym sa...

12/15 poäng fick jag.
Jättefin musik!

Erestor Streeter sa...

Aj aj ... får väl skylla på att jag är smålänning bosatt i Stockholm: 8/15

Mest pinsamt efersom 2 av mina RL-vänner är Östgötar...