lördag 26 januari 2008

Blanche och Second fyllde ett år!



Igår, 25 januari, fyllde the sisters.. Blanche Argus och Second Renoir ett år och det firade de genom att bjuda oss på ett stort rez-party. Temat var väldigt roligt, vi skulle komma dit i skepnaden av hur vi såg ut när vi var nya i Second life. Jättekul tema!

Tack för festen, Blanche och Second!
Kika på resten av bilderna genom att klicka på länken till ROLIGA BILD-SIDAN till vänster på denna sida.

Har du fler bilder från festen? Skicka dem till mig, så lägger jag ut dem. Nya bilder tillkommer hela tiden, så kika gärna in här flera gånger..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ännu ett tillfälle att göra bort sig som man missat... men Second kan intyga att jag vågade visa Apmel i nybörjarutustning innan själva rezzpartyt började :-)

Jesper Prinz sa...

väldigt kul fest tack!

Anonym sa...

Hej Hopp !

Jag missade ju det första partyt(hade ju gäster hemma ) men inte det på natten . Jag var med och det var JAG som dansade med Blanche, inte AnnaBella ;))Fråga Rana , hon vet att jag var där =))

He he !

Anonym sa...

Tack alla ni som kom till vårt rezzparty i nybörjar-utrustning ! Själv höll jag på att skratta ihjäl mig åt vissa inklusive mig själv.. Ja, Cory jag skrattade ihjäl mig när jag såg dig med texten 'Sverige' på ryggen. Kul att ni vågade ta på er den första avan!
TACK alla för en lyckad fest !

=^,^=

Systrarna Sisters
Blanche o Second