lördag 8 september 2007

-::TÄVLING::-



Nu är det dags för en tävling. Jag har besökt ett ställe som jag inte tror någon annan av er har hittat ännu (jo, en av er).

Det är just det tävlingen går ut på.. Hitta till detta ställe och ta ett likadant kort FÖRST!!!
Priset blir.. hm.. jag tror inte ens jag behöver tänka ut det, för ingen kommer att klara det =)))

En liten ledtråd, stället ligger inom Sveriges domäner på SL

Ni måste kunna förklara VART det stället är och ge mig en likadan bild. Det räcker inte med vilken vinvägg som helst.

11 kommentarer:

Anonym sa...

JOHANS KÄLLARE!!!!

Anonym sa...

Meeh! du måste ta en bild oxå" eller åtminstone säga var det e, så jaG KAN ÅKA DIT Å TA ETT FOTO!!

Anonym sa...

Det är i vinkällaren i Johans källare

Ika Cioc sa...

Grattis Myself - du vann! Först med bild OCH text!

Anonym sa...

Jippiieeee!!!!

Anonym sa...

Bääääääääää
Hon fuska, hon följde efter mig och planterade in lagg i min datrar. Ska lämna in en protest

Anonym sa...

sur loooooser du är då sharken! Hade du bild in först eller?

Anonym sa...

Ja jag ger mig fasen på att jag var före myself, men ika dissade mitt msn.
Jag vet det.....
Fusk så det bara sprudlar om det.
Bääääääääääää

Anonym sa...

Bääää på dig själv du! Bara att erkänna...du f ö r l o r a d e !!!

Ika Cioc sa...

Nix, jag dissade det för att Mys redan har vunnit då =) Nästa gång får du smita ifrån Mys.. då.

Tomas Forsman sa...

Hej =) om du vill länka till min blog så kan du länka direkt till Second Life kategorin.
http://www.blogaloo.com/category/second-life/