onsdag 5 september 2007

HiPp HuRrA fÖr BeLzEbuBz!

För dig på din dag:

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis som attans broder!

Anonym sa...

Grattis Belze!
Som sagt...det viktigaste är inte hur GAMMAL du är utan HUR du är gammal..:))

Anonym sa...

Belze, jag grattade ju dig i SL igår, men såg detta först nu. Så grattis igen, i efterskott!
Ika, om man får så där mycket tårtor så vill jag ju påpeka att jag också fyller år snart... :))

Och P.S. Bra sagt, Tindra!

Ika Cioc sa...

Becklileckis.. när då då??? måste veta mäla för att kunna fixa :)) och vad gillar damen för tårtsorter då?

Som info angående Belzes tårtor så brukar vi prata princesstårta på msn mest varje dag =)

ZamBeck sa...

Grattis min lilla BelzebubZ :)
Elr inte så liten längre.. ^^
Tych öm däh mytchy :)

Min egna Bubs :)
Tänkte ha med några felstavningar men ... :)