torsdag 23 augusti 2007

Jag visste det!!! Han finns!!!


Nu har jag mött Gud =)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Wow..har han en ljusmaskin också :=)
Ni som hyr hus i ss ska få ett litet tips.. bjud in Janne och hans rökmaskin.. sen kan vi kanske omförhandla hyrorna... rökskadade hus måste ju bli billigare haha

Anonym sa...

Robert Lind i kramfors? :)

Anonym sa...

seriöööööst Ika har du gått o blevit frälst nu också,,,=)var det när streamen balla ur sist som du blev vilsen och började söka svar hos högre makter ,,,=),,

Anonym sa...

Vem blir inte frälst när man träffar på den där mannnnnnen.
Haha han är väl skönaste pricken av alla i hela SS i kamp med Trojan förstås.

Anonym sa...

jannne!! Han är en av de absolut skönaste i SL. Fyndig på att uppfinna, snygg, trevlig och har en fantastisk mage;). Spelar flöjt som en gud också...

Jag fick också möjlighet att få vara med om detta fantastiska ljusspel uppe i himlen någonstans.

Tack Jannne för att du finns!

Ika Cioc sa...

Undrar just när man skall få den här mannen till att skriva i bloggen då? *suckar*

Anonym sa...

Eftersom allas våran Jannne inte skriver något kommenterar jag honom här ändå.

Jag bildade ju gruppen "Cult of Jannne" av en anledning. Han är en helt igenom underbar människa.

Jannne träffade jag tidigt i SS, och vi har gjort mycket skoj ihop. Jag hoppas vi kan jamma mer framöver.

För att uttrycka det enkelt, en så genuint skön människa som Janne är måste man uppleva, det går inte beskriva.

Vi ser för lite av honom i SS!

Anonym sa...

Prisa Gud! Han som har skapat himmel och jord, dig och mig, Han är den största! När ingen annan finns där finns alltid Gud där vid vår sida. När livet går trögt bär Han oss igenom. Halleluja!